I made it

Jag gjorde det! Jag tog mig till det förbaskade gymmet idag! Jag cyklade dit och hem, tränade i gymmet ca 45 min och simmade ca 25 min. Övningarna i gymmet bestod av rehabövningar och två maskiner. Jag körde lite lättare än vanligt, men mer noggrant så det kändes faktiskt toppen. Så skönt! Fast med det sagt menar jag inte att jag längtar dit igen! Nu får jag slippa ett par dagar tänker jag.

Jag tror inte jag kan vänta på att återfå motivationen. Istället handlar det nog om att bestämma sig. Allt man gör är inte roligt alltid. Städa är inte kul, inte att tvätta, inte att jobba, inte att borsta tänderna – ändå måste det göras. Så får det vara med träning nu ett tag framöver. Minst 2 ggr/veckan måste jag träna. Dit räknas träning på gymmet och att gå på tex pilates eller vattengympa. Det är bara att göra.

Vi hörs!

 

 

 

Kommentera

