Come back

Hej… igen… Nu har jag tagit mig samman. 4 tvättmaskiner, 2 putsade skor, en promenad och en chokladkaka senare har jag gjort come back till livet. Jag lyckades skärpa till mig själv och nu ska jag ta mig ut ur min associala bubbla. Upp och iväg ur grytet. Nu är det dags att prova en annan metod. Jag har nog tyckt lite för synd om mig själv i ett par dagar. I morgon ska jag dessutom till gymmet och inte låta mig komma undan som idag. Är det något som gör att jag mår sämre så är det när jag inte sköter träningen. På sin plats med en skärpning.

Hej så länge!

Kommentera

