Fredagsdans

Helg igen. Aldrig någonsin har dagarna gått så här snabbt känns det som. Jag vaknar på morgonen och plötsligt är det kväll och jag ligger i sängen igen. Balansen mellan jobb, träning, vila och lite sociala aktiviteter tycker jag går bättre och bättre. Inte alltid enkelt, det är en jävla balansgång hela tiden, men som sagt bättre och bättre.

I kväll var jag och simmade. Så himla skönt. Jag var ensam i poolen, det var tyst och härligt varmt i vattnet. Jag känner att jag behöver komma iväg till gymmet och styrketräna i helgen. Det har blivit lite sämre på styrketräningsfronten och jag vill inte alls tappa det lilla jag har byggt upp på ett par månader. Jag har lång väg att gå när det gäller träningen. Det finns så sjukt mycket att träna upp… Känns som att jag bara har börjat i en hörnet.

Glad fredag alla 

Kommentera

