Bedrift 

Igår gjorde jag något som gav mig ökad tillit till min kropp och dess förmåga. Så glad är jag! Jag gick från ena sidan av en stad till andra och sedan upp på toppen av en höjd/berg och sedan tillbaka igen. Toppen var högt upp och man såg ut över hela staden. Att gå ända upp tog ca 2 timmar. Det måste innebära att jag har blivit starkare och bättre i ryggen och benet! Om jag bara är utvilad (inte varit på jobb eller andra vardagliga påfrestningar) är jag rätt så fysiskt stark. Detta är min största fysiska bedrift sedan 2010 då ryggen blev dålig.

Ha det så bra!

3 reaktioner på ”Bedrift 

Kommentera

