Snart semester

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev sist. Det är ganska bra med mig. Ryggen är som den är, men jag gillar läget. Jag är jäkligt nöjd över allt jag faktiskt kan göra så jag försöker ”förbise” att det gör ont och är lite krångligt. Jag tränar på och tycker det går bra. Igår hade jag faktiskt dålig motivation till att gå till gymmet, men väl där kändes det toppen och var riktigt skönt.

I morgon ska jag jobba hemifrån sängen och dagen därpå ska jag åka utomlands på semester. Tre veckor blir jag borta. Det ska bli så skönt att vila ut ordentligt. Målet är ändå att besöka ett gym i varje fall 2 ggr i veckan samt gå en promenad och göra fyra stabövningar om dagen. Jag vill verkligen inte behöva börja om på ny kula när jag kommer tillbaka och jag måste ha fasta riktlinjer för att det ska bli av. Dessutom är det egentligen logiskt att hinna träna mer på semestern än annars.

Igår var jag ordentlig och gick till Apoteket och fick hjälp med att faxa in intyg till Läkemedelsverket. Inte för att det är vanligt att tullen kollar ens tabletter, men tydligen måste man ha faxat in blanketter + ha eget intyg på sig om man har narkotikaklassad medicin i väskan. Det behövs inte för mina vanliga tabletter men jag tycker det är tryggt att ha med sig det tyngre artilleriet om det skulle bli riktigt, riktigt dåligt med ryggen när man inte är hemma.

Kram!

  

Kommentera

