Ryggafton

God morgon!

Igår var jag på MR, massage och vattengympa på en och samma kväll. En riktig ryggafton som förtjänar att tas upp i bloggen, men det finns kanske inte så mycket mer att säga om det. Röntgen gick jättesnabbt då läkarna bara ville ha bild på ländryggen och ingen kontrastvätska var beställd. Om en vecka skulle bilderna vara klara.

Igår jobbade jag hemifrån vilket var så bra. Det gjorde det möjligt att göra tre olika saker på olika ställen på kvällen. Det underlättar naturligtvis så mycket och jag blir hemma en dag nästa vecka också. Mitt i veckan är perfekt. Om jag kör så framöver blir det bara Tramadol 4/7 dagar eftersom jag bara behöver dem för att jobba. Jag är så glad och tacksam över att jag har fått jobblivet att fungera. Mitt stora dilemma och min stora ångest. Jag är glad att jag inte fegade ur och valde att tacka nej till jobbet eftersom jag inte trodde det skulle gå. Igår fick jag veta att jag kommit in på den vidareutbildning som jag har sökt, men det var väl egentligen en plan B om jag inte skulle ha ett jobb som jag gillade och fungerade. Så trots att ryggen älskar att plugga får jag anse mig själv som färdig med skolan.

Ha en fin fredag & helg!

Kommentera

