Musik och podcast

Det blir ett litet inlägg till! Det har varit en härlig och bra helg med fokus på rörelse och vila. Jag har simmat, gymmat, sjukgympat, vattengympat och promenerat mycket. Ovanpå det har jag vilat ordentligt, fikat i solen med en vän och tittat på Prinsbröllopet. Jag är verkligen inte någon rojalist men jisses vad vackert brudparet och bröllopet var! Jag smällde nästan av.

Något som förhöjer promenader och träning är definitivt bra musik. Här är några av mina favoriter just nu:

Ghost town

I’m in love with the coco

Det brinner i bröstet 

Hey mama

I’m worth it

Ålen

Nu ska jag lyssna på en liten Podcast om ACT-terapi och smärta. Kanske kan den vara intressant för någon fler 🙂

Kram!

Kommentera

