Framtidsplan

Framtidsplan. Psykologen frågade mig sist om jag hade någon sådan när det gällde upptrappning av jobb. Jag svarade nej… 

Så nu ska jag skaffa mig en liten plan! 23/4 är min semester slut. Den 24/4 ska jag gå till VC och be dem att få trappa upp 50 % i 4 veckor. Där efter 75 % för att se om jag kan jobba så pass mycket och ändå klara av att träna och laga mat och göra lite hushållssysslor. Samt en social aktivitet per vecka. Sedan får vi se! Helvete att jag nu efter konserten ska vara så mycket sämre än på länge…  

12 maj har jag bokat en tid hos en ny sjukgymnast, som jag hoppas ska vara toppen! Det ingår väl också i min plan. Sedan ska jag försöka träna på gym 2 ggr/vecka och vattenträna 1 gång per vecka. Utöver detta (nu blir det ambitiöst här) skulle jag vilja avsätta en halv dag i veckan till att läsa min Smärthanteringsbok och göra övningarna som finns där i. Tror dock inte jag kommer hålla det! I början av Juni ska jag träffa min sjukgymnast från Rehabstället en gång för en liten avstämning. Räcker detta som plan undrar jag?

Ha en fin dag! 

4 reaktioner på ”Framtidsplan

  1. Superduktig att du planerar så noggrant 🙂 tänk bara på att inte ha för bråttom. 4 veckor på 50% är inte lång tid. Tänk tillbaka 4 veckor i tiden och se hur stor skillnad det är mot där du är nu, om du bortser från konserten.
    Och kom ihåg också hur snabbt det gick att bli sämre så det är det är väldigt skört. Jag ska rita upp den där bilden som Christine ritade till mig så kommer du förstå vad jag menar. Kanske kan försöka få ut den på bloggen också.
    Kram!

    Liked by 1 person

    1. Åh tack Emma! Tack för dina ord. Jaa det är så svårt alltså. Superbra att du flikar in lite! Önskar att jag fick ngn kunnig som kunde hjälpa mig med sjukskrivning. Läkaren på Vc som jag ska till har jag aldrig träffat. Det sker typ ingen skillnad för mig på 4 veckor 😁 Jaa den vill jag gärna se och det vore grymt med ett inlägg om det! 🙂 Tycker jag är expert på att paja det lilla jag byggd upp… Kram!

      Gilla

Kommentera

