Tågresa

Hej!

Jag tänkte testa att blogga lite från mobilen. Just nu är jag påväg med tåg till min mamma som bor ca 4 timmar bort. Att resa med dålig rygg är ett meck men det går bra.  Tur att jag inte är så lång!

Ja så här ser det ut! Jag försöker att bortse från arga tanters sura blickar (nej jag är ingen ohyfsad ungdom!). Någon gång framöver hoppas jag kunna sitta ner en tågresa och liksom koppla av. Eller sitta länge på ett cafe och läsa eller skriva. Det ser så mysigt ut när folk gör det 🙂

Planen är att hålla igång med mina övningar varje dag under helgen. Det blir säkert även lite promenader. Kanske ska jag testa cykla! Det var hundra år sedan! 

Ha det så bra! 

 

Kommentera

