Smygknip

Hej!

Eftersom jag jobbar halvtid har jag nu haft två stycken jobbdagar. Jag har ändå hunnit träffa min sjukgymnast i morse och få lite nya övningar så det känns bra. Igår var jag även superman (eller kanske hög som ett hus) och åkte till gymmet efter jobbet och gjorde mitt träningspass. Det kändes väldigt bra att vara kapabel att göra det och jag är tacksam över att kroppen bär, trots viss hjälp från smärtstillande. Det blev alltså ett besök på gymmet där jag har gymkort sedan innan, inte gymmet som hör till rehabstället. Här är lite bilder från det.

Klicka här för alternativ         Klicka här för alternativ

Här nedan är en bild från mitt jobb trots att det är en bild på en boll! Jag pratade med sjukgymnasten idag om att det blir så dåligt med träning och så lite fokus på rehab de dagar som jag jobbar. Vi kom då överens om att jag ska ta chansen att träna ”i smyg på jobbet”. Så på denna har jag suttit och smygknipit 🙂 Jag tycker att min arbetsplats är toppen som har pilatesbollar, stabiliseringsbrädor att stå på och fri tillgång till frukt. Synd bara att inte alla deras anställda har hälsan för det… 😉

Klicka här för alternativ

Trevlig fredag!

Kommentera

