Shopping

Hej!

Idag har jag och min rehab-kompis Emma varit på gymmet och gjort våra knipövningar. Därefter blev det en liten sväng in på köpcentrumet precis intill gymmet och jag passade på att handla lite träningskläder på Åhléns. Det var så länge sedan jag köpte lite nya fräscha träningskläder så det känns faktiskt kul! Dessa två plagg blev det:

A-traeningsbyxa A-sport-bh

I morgon börjar rehab-vecka nummer 3 och planen är att jag ska göra mina övningar på gymmet tidigt på morgonen och sedan gå på första tillfället av avslappningskursen. Om jag minns rätt ska det vara sju tillfällen totalt. Jag ska gå in med ett öppet sinne och hoppas att det kan hjälpa mig på något sätt.

Sov gott!

2 reaktioner på ”Shopping

Kommentera

