När positiviteten får sig en törn

Hej!

Snart ska jag åka till sjukgymnasten, men jag ligger kvar i sängen så länge det går. Jag känner mig riktigt överansträngd och det svider, värker och bränner från ländryggen och ut i foten på ett galet sätt. Jag har kört alldeles för all in de tre senaste dagarna. Okej, denna gången ska jag lära mig att softa lite. Jag hoppas det kommer bli bättre under dagen, men tyvärr fungerar ju inte min kropp så. Den är som allra bäst på morgonen innan dagens alla påfrestningar kommer, med promenad till tunnelbanan, stå där på tunnelbanan, stå någon annan stans etc.

bild 3

Vi hörs!

Kommentera

