En snäll morgon

Hej!

Här fortsätter ta hand om mig själv-livet. Har gjort mina tre övningar ordentligt och ätit en god frukost. Nu är det dags för lite läsning. Läser min första bok på evigheter, Hanna & Amandas The Golden Year. Jag tror den faller inom kategorin ”Självhjälps-böcker”. Det är inget banbrytande som står i den direkt, men mycket sunt förnuft och en hel hög samlade goda råd från någon som har levt lite längre än en själv. Den är mysig och trevlig att läsa och man mår lite härligt av den. Så nu ska jag läsa och strunta i att det är dammigt här hemma! Det är så typiskt mig att känna mig tvungen att städa, göra det och få ont och sen vila och ha ont. I stället för chilla och må bättre!

bild 1bild 2

Kommentera

